21 Ocak 2018 Pazar

Okuma Etkinliği: 2018 Klasik Kitap Okuma Maratonu

Bu yıl içerisinde klasik kitap okumaları yapma kararı almışken böyle bir etkinliğin karşıma çıkması büyük bir şans oldu benim için, var olan okuma isteğime de katkısı olacak diye umuyorum. Diğer katılımcıların okuduğu ve okumak isteği kitaplar bana yol gösterecektir okuma yolculuğumda. 

Siz de eğer okumak isteyip bir türlü başlayamıyorsanız, sizin için de iyi bir başlangıç olabilir ve bizimle bu etkinlikte yer alabilirsiniz. Blog yazmıyor olsanız bile katılabilir, yorumlarınızı bu postun altında veya diğer kitapların yorumları altında paylaşabilirsiniz. Fikirleriniz benim için önemli, paylaşmanızı isterim. Etkinlik sahibi Okuyan Muggle'a öncülük etmesi adına teşekkür ediyorum, diğer katılımcıların okuma listelerine de buradaki linkten ulaşabilirsiniz.

Listemde şimdilik aşağıda belirttiğim kitaplar olacak. Bunların bir kısmını yıl içerinde belki okurum ya da okuyamam ama isteğim daha fazlasını okumak. 


Yabancı Klasikler:
2) Hacı Murat - Tolstoy
3) Anna Karenina - Tolstoy
5) Suç ve Ceza - Dostoyevski
6) Budala - Dostoyevski
7) Notre Dame’ın Kamburu - Victor Hugo
8) Gazap Üzümleri - John Steinbeck
9) İnci - John Steinbeck
11) Santranç - Stefan Zweig
12) Jane Eyre - Charletto Bronte

Aslında bu listeye eklenecek o kadar çok kitap var ki şimdilik böyle bırakacağım.

Türk Klasikler:
1) Tol - Murat Uyurkulak
2) Masumiyet Müzesi - Orhan Pamuk
3) Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
4) İnce Memed - Yaşar Kemal
5) Huzur - Ahmet Hamdi Tanpınar
6) Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Ahmet Hamdi Tanpınar
7) Alemdağ'da Var Bir Yılan - Sait Faik Abasıyanık
8) Kavak Yelleri - Reşat Nuri Güntekin

Benim listem böyle, daha önce okumuş olduğum ve tekrar listeme eklediklerim de var. Umarım listemdekilerin tamamını okurum. 
Keyifli okumalar dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ;):)