26 Ocak 2015 Pazartesi

#okuduklarım28: Kardeşimin Hikayesi/Zülfü Livaneli


Livaneli yine yanıltmadı beni. Hatta beklediğimin çok daha üstündeydi bu kitap. Harika bir kurgu, harika bir son...

Kardeşimin Hikayesi, isminden de anlaşılacağı gibi iki kardeşin hikayesini ele alıyor. Kurgusuyla bir o kadar şaşırtıcı, aynı zamanda etkiliyici de. Sonu asla tahmin edilemeyecek bir roman. Ben okuduktan ancak yarım saat sonra şaşınkınlığımı üzerimden atabilmiştim... Etkisi hala üzerimde diyebilirim...

Daha Livaneli ile tanışmadıysanız çok geç kalmadan tanışın derim. Kitaplarının çok farklı bir büyüsü var. Sizi hemen etkisi altına alıyor ve okumaya doyamıyorsunuz. Neden daha önce okumamışım demeyin sonra :)

Bu kitabı kesinlikle okuyun derim. Eminim sizde seveceksiniz... Livaneli'nin bundan sonra hangi kitabını okusam diye düşünüyorum ben. Bakalım hangi şanslı kitap olacak :)

Yazarın hayatı ve eserlerine de buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ;):)