20 Ocak 2015 Salı

#okuduklarım27: Değirmen/Sabahattin Ali


Sabahattin Aliyi ilk ''Kürk Mantolu Madonna'' kitabı ile tanımıştım. Kürk Mantolu Madonna bir romandı. Değirmen ise Sabahattin Ali'nin kısa öykülerinden meydana gelmiş bir kitap. İçinde toplam 16 kısa öykü var.

Benim içlerinde en beğendiğim öykü, kitabın ismini de belirleyen Değirmen öyküsü. Bu öyküyü okuyupta etkilenmeyen olacağını sanmıyorum. Çok anlamlı ve güzel bir öykü...

Sabahattin Ali kitapta bir yerde okurlarına ''adaşım'' diye hitap ediyor. Nedense bu hitap benim çok bir hoşuma gitti :) Farklı geldi, öyle söyleyeyim.

Yazar önsözünde bazı hikayelerini çok genç yaşta yazdığını belirtmiş ve 'iyiden kötüyü ayırmak külfetini okuyucuya bıraktığım için özür dilerim.' demiş. Okurken bunu bilmek daha farklı düşündürtüyor tabii...

Ben genel olarak sevdim. Okunmaya değer olduğunu düşünüyorum. Sabahattin Ali severlerin eminim elinde birçok kitabı vardır. Bu kitapta kitaplıklarında bulunabilir.
Bundan sonra Sabahattin Ali'den okuyacak olduğum bir öykü kitabı daha var. Sırça Köşk... Onun içerisindeki öyküleri de çok merak ettim :)

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ;):)