22 Aralık 2014 Pazartesi

#okuduklarım24: Melekler Zamanı/Fatma Erdek


Melekler Zamanı, Fatma Erdek'in ilk romanıymış. Ve benimde Fatma Erdek'ten okuduğum ilk kitap. Aslında kitaba başlamadan önce ön yargılarım vardı. Ama konu olarak bir nebzede olsa ilgimi çekmişti...

Kitabı okurken ki ruh halimi nasıl anlatsam size?
Bir sayfada o kadar güldükten sonra, sonraki sayfada gözlerim dolu dolu oluverdi... Farklı duygulara sürüklenip durdum. Gerçekten beni bu kadar etkileyeceğini tahmin etmemiştim. Hele yazarın ilk romanı olmasına rağmen hiç acemilik sezemedim. Duyguları gerçekten yaşatan bir kitaptı. Yazarın kalemine, yüreğine sağlık...

Size kitabın içeriğini anlatmak yerine arka kapak yazısını okutmak istiyorum...

" Yusuf ve Yesra... İki kardeş... Tek can... Ve onları ayıran babaları... Küçük Yusuf'u tarikatın emrine gönderirken, gencecik Yesra'yı yaşlı tarikat liderine eş olarak verir.

Sonra...

Sonra mücadeleci Yusuf'un tarikattan kaçışı ve Barlas oluşu. Hayatı keşfi. Mucizeleri ona getirdiği hayatının melekleri Nesil ve Ekin. İç içe geçmiş, soluk soluğa okunan bir adamın iki hayat mücadelesi. Yesra ve Yusuf'un yürek burkan, sarsan hikayesiyle irkilecek, Nesil ve Barlas'ın aşklarıyla yaşamın ne denli bir mucize olduğuna tanıklık edeceksiniz... "

Kitaba o kadar bağlanmış okurken bir ara o kadar ama o kadar şaşırdım ki, sonra  farkettim aslında arka kapağı daha dikkatli okusaymışım bu kadar şaşırmazmışım. Ama iyi ki öyle olmuş :) Belki o zaman kitabı bu kadar çok sevemezdim....

Sonuç olarak kitabı okumanızı tavsiye ederim. Yeni bir yazar tanımak, farklı bir kitap okumak istiyorsanız, okuyabilirsiniz...

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ;):)