24 Şubat 2015 Salı

Kütüphane Ziyareti | 3




Uzun zamandır gitmiyordum kütüphaneye. Dün Ayşe Kulin'in Handan kitabına başlayacaktım fakat seriye ait bir kitap olduğunu öğrenince yeni bir kitap almak lazım geldi. Kütüphane üyeliğimi de yenilemem gerekiyordu. Bugün hem üyeliğimi yeniledim hem de iki kitap aldım geldim :)

Kitapları incelerken rafların arasında Hasan Ali Toptaş çarptı gözüme. Daha tanışmadığım bir yazar kendileri. Fırsat bu fırsat, bulmuşken okumalıyım dedim kendimce. Heba kitabı hakkında yazılanları da okudum ve iyice meraklandım. Okuduysanız eğer sizin düşüncelerinizi bilmek isterim. Şimdilik umarım beni yanıltmaz diyorum ve Heba ile okumaya başlıyorum...

Bugün aldığım bir diğer kitap ise kalemini çok beğendiğim Reşat Nuri Güntekin'den Dudaktan Kalbe kitabı. Daha önce Çalıkuşu ve Damga kitaplarını okumuş çok beğenmiştim. Bu kitabı da çok seveceğimi düşünüyorum. :) Heba kitabı biter bitmez okunacak...

İnstagramda da yazdığım gibi buraya da yazıyorum.
''Yaşasın kitaplar, yaşasın kütüphaneler!'' :))

Sevgiler!