6 Şubat 2015 Cuma

Altı Çizili Cümleler

Bugün biraz kütüphanemi kurcalayıp, kitaplarımı karıştırdım. Kitapları okuduğum zamanlardaki yaşadıklarımı yaşamaya çalıştım yeniden. Kokladım durdum hepsini tek tek...
Sonra altını çizdiklerimi okumak geldi aklıma :) Bir de bu çizdiklerimi bir deftere geçirsem ne güzel olurdu dedim...


Ve başladım yazmaya. Artık benimde "Altı Çizili Cümleler" defterim oldu :) Çokta güzel oldu. Tatil bitiyor ya, bende evde son rahat günlerimi geçiriyorum. Pek kitapta okumadım bu hafta. Belki kafam bir daha bu kadar rahatlamaz diye, keyfime baktım. Artık YGS geldi, çattı. Daha bu sene girmeyeceğim sınava ama  seneye neler olacak bilinmez. Ama her şeyin en hayırlısı olsun diyelim. Ve gelelim altını çizdiklerime :)


✿ Yaşıyorsak; hala umut var demektir. (Papatya Kokulu Hikayeler)

✿ Bu dünya böyledir işte, kimi adam öldürdüğü için katil diye anılır, kimi adı katile çıktı diye adam öldürür. (Sırça Köşk)

✿ Bak sana ne diyeyim. Bir erkeğin kalbi fesat, habis bir şeydir, Meryem. Bir ananın rahmine hiç benzemez. Kanamaz, sana yer açmak için genişlemez. (Bin Muhteşem Güneş)

✿ Parçaları kaybolmuş puzzle gibi artık insanlar. Kiminin kalbi, kiminin ruhu, kiminin beyni yok. (Menekşe Kokulu Hikayeler)

Şimdilik birkaç tane olsa da bu cümleler zamanla artacaktır. Diğer altılı çizilileri de yine burada paylaşabilirim umarım :) Sizinde oluyor mu böyle bazen kitaplarını karşınıza alıp incelediğiniz? Görüşmek üzere.

Sevgiler!