23 Ocak 2015 Cuma

Tatil Gelmiş, Hoş Gelmiş :)

Karnemi aldığım gibi kendimi buralara attım :) Tatilde yapacaklarımı, yapmak istediklerimi sizlere de anlatmak istedim...

Öncelikle tatil boyunca okuyacak olduğum kitaplar fotoğraftaki gibi. Kitaplardan dördü kendi kitaplığımdan, üçü ise kütüphanelerden almış olduklarım.





- İstanbul Hatırası ve Od A-101'den aldığım kitaplar. Ahmet Ümit daha önce okuduğum kitaplarıyla benim ilgimi çekmeyi başarmıştı. Bu kitabının da beni yanıltmayacağını düşünüyorum...
Od ise İskender Pala'dan okuyacağım ilk kitap. Arkadaşlarım biraz ağır olduğunu söylese de bir an önce okumak istediklerim arasında...





- Bin Muhteşem Güneş, kaç zamandır kitaplığımda öylece okunmaya bekleyenler arasındaydı. Aslında tatile sakladığımı da söyleyebilirim. Rahat kafayla okumak istiyordum. Şimdi tam vakti :)






- Ve Sabahattin Ali... Daha geçen gün Değirmen kitabını okumuştum. Sırça Köşk de kitaplığımda bekleyenlerdendi. Okul kütüphanesini şöyle bir incelemeye gitmiştim ki Kuyucaklı Yusuf'u görünce almadan edemedim :) ''Şu sıralar Sabahattin Ali okuyorum, bari bunu da okuyayım'' dedim ve aldım.






- Dan Brown kalemine hayran olduğum yazarlardan biri. Melekler ve Şeytanlar uzun zamandır aklımda olan bir kitaptı, kütüphanede rastlayıp da almamak olmazdı. (Bu kez halk kütüphanesinden alındı.)








- Alaska'nın Peşinde kitabını da halk kütüphanesinden aldım. Alma sebebim aslında kütüphanedeki kitaplar arasında seçim yapamamaktan. Beni çeken bir kitap değildi. Yazarı John Green olduğundan haydi bir okuyayım dedim.
(Bu arada tatili bekleyemeden kitaba başlamışta bulundum :) Pek güzel gittiğini söyleyemeyeceğim...)




Tatilde bol bol kitap okumayı, kahve içmeyi, müzik dinlemeyi düşünüyorum. Belki arada kalkar gezmeye falan giderim ama pek düşünmüyorum :)
Bu arada artık sınava yönelik çalışmalar da yapmam gerekiyor. Ki ben buna hiç hazır değilim. Önce bir dinleneyim, kendime geleyim sınavlara hazırlanmaya başlayacağım inşallah.

Tatil boyunca facebook grubumuzda ve instagramda aktif olacağım. Grubumuza buradan katılabilirsiniz...
Haydi o zaman tatil başlasın! Görüşmek üzere.

Sevgiler!