8 Ocak 2015 Perşembe

Kitap Sohbetleri

Merhaba!
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Ülkemizi bir kar yağışıdır almış gidiyor. Bu durumun keyfini sürüp, cefasını çekenler de var. Ben keyfini süren taraftayım, malum okullar tatil... Herkesin keyfi yerinde olsun inşallah. Cefasını çekenlerede kolaylıklar diliyorum.

Şimdi nedir bu kitap sohbetleri diyecek olursanız, hemen anlatayım :) Aklımda bir süredir bir fikir dolaşıp duruyordu. Sonunda gerçekleştirdim ve hemen sizleri haberdar etmek istedim. Blog üzerinden kitaplarla ilgili kendi fikirlerimi paylaşıyordum paylaşmasına da, sizlerle kitap sohbetlerimizi derinleştirmek mümkün olmuyordu. Facebook üzerinde bir grup oluşturarak bu sıkıntıyı bir çözüme kavuşturmak fikri geldi aklıma :) Ve grubumuzu bugün kurmuş bulunuyorum...


Bu grupta herkes okuduğu kitaplarını, tavsiye ettiklerini, önerilerini paylaşabilecek. Yeri gelecek etkinlikler düzenleyeceğim. Farklı fikirler dolaşıyor aklımda fakat bunları şimdi açıklamayacağım :)

- Grubumuz KAPALI gruptur. Paylaşımlarınızı sadece grup üyeleri görecek.
- Üye isteklerini önce ben görecek ve onaylayacağım. Gönderilerinizi de öyle. (Kitap dışı paylaşımları engellemek adına)
- Üye olduğunuzda kitaplara ilgi duyan tüm arkadaşlarınızı da davet edebilirsiniz.


Grup adresi BURADA. Bakalım neler olacak, nasıl olacak? Haydi alın kahvelerinizi de gelin :)
Sevgiler!