31 Aralık 2014 Çarşamba

Neler Olmuş Bir Bakalım ?!:

Koca bir yılı geriye bırakmaya sadece saatler kaldı. Ve bu, yılın son yayını :)
Neler mi yaptım bu yıl? Bu yıl yaptığım en güzel şey blog açmak oldu. Burada çok güzel zamanlar geçiriyorum ve gerçekten mutlu oluyorum. Dileğim yeni yılda da burada sizinle beraber olmak... Fakat artık önümde koca bir sınav var. Bana çok engel olmadığı sürece yayınlarımı yapmaya devam edeceğim ben. Aslında hiç bırakmak istemiyorum buraları ama... Artık hayırlısı diyorum :)


Sadece 8 aydır yayınlarımı yapıyorum ve blogum 116 takipçiye ulaştı. İlk yüz takipçiye ulaştığımda çok sevinmiştim :) Hepinize, beni yalnız bırakmadığınız için ayrı ayrı teşekkür ederim. ♥ Umarım yeni yıl da bu kadar dolu dolu geçer :)

Ve gelelim bu yıl okuduklarıma :) 2014 Okuma Hedefim 28 kitaptı ve bu yıl 45 kitap okudum. İlk kez hedef belirlediğimden sayıyı az tutmuştum fakat yeni yılda biraz daha arttırmayı düşünüyorum...

1. Sabah Uykum/Ahmet Batman
2. Senden Önce Ben/Jojo Moyes
3. Bir Gün/David Nicholls
4. Aganta Burina Burinata/Halikarnas Balıkçısı
5. Tanrının Unutulan Çocukları/Craig Silvey
6. Korkuyu Beklerken/Oğuz Atay
7. Güneşe Dön Yüzünü/Ayşe Kulin
8. Şeker Portakalı/Jose Mauro de Vasconcelos
9. Hep Seni Bekledim/Suzanne Enoch
10. Kış Ağrısı/İzzet Şark
11. Anayurt Oteli/Yusuf Atılgan
12. Bir Dinozorun Gezileri/Minâ Urgan
13. Kürk Mantolu Madonna/Sabahattin Ali
14. Ada Şiirleri/Melisa Gürpınar
15. Madam Bovary/Gustave Flaubert
16. Menekşe Kokulu Hikayeler/Ender H. Derince
17. Köpek Düşleri/Markus Zusak

18. Papatya Kokulu Hikayeler/Ender H. Derince19. Serenad/Zülfü Livaneli
20. Aynı Yıldızın Altında/John Green
21. Ve Dağlar Yankılandı/Khaled Hosseini
22. Cellât/Cihan Erdem
23. Aylak Adam/Yusuf Atılgan
24. Son Ada/Zülfü Livaneli
25. Petunya/Tuna Bahar
26. Kinyas ve Kayra/Hakan Günday
27. Dokuz Öykü/J.D.Salinger
28. Ölü Kelebeklerin Dansı/Hüsnü Arkan
29. Cehennem/Dan Brown
30. Martin Eden/Jack London
31. Kukla/Ahmet Ümit
32. Veronika Ölmek İstiyor/Paulo Ceolho
33. Ya Ölünce Bitmiyorsa/Selami Çapın
34. Göçebe Yazıtları/Ozan Çağım Şiyve
35. Elif gibi Sevmek/Hikmet Anıl Öztekin

36. Ölü Ozanlar Derneği/N.H.Kleinbaum37. Küçük Mucizeler Dükkanı/Debbie Macomber
38. Limon Yapraklarının Kokusu/Clara Sanchez
39. Damga/Reşat Nuri Güntekin
40. Kar Kokusu/Ahmet Ümit
41. Aldanan Kadın/Thomas Mann
42. Dönüşüm/Franz Kafka
43. Melekler Zamanı/Fatma Erdek
44. Çalıkuşu/Reşat Nuri Güntekin
45. İncir Kuşları/Sinan Akyüz


Okuduklarım arasında sevdiğim birçok kitap var ama en sevdiklerim şöyle:
- Senden Önce Ben
- Kürk Mantolu Madonna
- Serenad
- Kukla
- Çalıkuşu

Bu yıl gerçekten güzel kitaplar okudum, iyi yazarlar tanıdım. Seneye de birçook kitap okuyup, yeni yazarlar keşfetmek istiyorum ♥


Yeni yılın hepimize sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum :) İyi ve güzel olan her şey sizinle olsun. Sevdiklerinizle beraber nice mutlu yıllara...
Hepinize kocaaaaaman Sevgiler!