2 Aralık 2014 Salı

Mini Kitap Fuarı

Merhaba! Bugün sevinç çığlıkları atmamak için kendimi zor tuttum. Geçen ki İstanbul Kitap Fuarına gidenler gitti, bazılarımız-bende dahil- sadece uzaktan izlemekle yetindi. Okulumuzda bugün, bunun acısını çıkardık diyebilirim :) Okul koridorunda üç tane stant kuruldu. Birçok kitap vardı... Bu kadar çeşit olunca seçim yapmakta biraz zor oldu tabii. Ben hep kararsız kaldım... Kararsızlığımla boğuşurken de başkalarına tavsiyede bulundum elimden geldiğince...


Okulumuzda kitaplara hiç bu kadar ilgili duyulacağını düşünmemiştim. Her teneffüs, biraz daha kalabalıklaştık. Kucak dolusu kitap alanlar, tavsiyelerde bulunanlar, tavsiye alanlarla doluydu her yer :) Arada hocalara hissettirmeden birkaç fotoğraf çekmeye de çalıştım... Kalabalıktan fotoğrafını çekemediğim bir stant daha var. En güzel kitaplar oradaydı ama... 




















Ve ben sadece bir kitap aldım. Çok seçenek vardı, seçmekte biraz zor oldu. Hem internetten kitap siparişi vermeyi düşünüyordum bu sıralar, bunun içinde çok fazla kitap almak istemedim. Sonra sınıf arkadaşlarımla bir-iki kitap alıp dönüşümlü okumayı düşündük :) 

Ve işte benimki!.
Daha önce Khaled Hosseini'nin iki kitabını okumuştum. Bu da okuduğum üçüncü kitabı olacak. Yine çok seveceğim bir kitap olacak diye düşünüyorum.


Bu kitap dışında almayı düşündüğüm ama sonra vazgeçtiğim çok kitap oldu :) 
- Oğuz Atay/Tutunamayanlar
- John Green/Alaska'nın Peşinde
- Sarah Jio kitapları
vazgeçtiğim kitaplar arasında...

Çok güzel bir gündü bugün :) Ama yarın nasıl bir gün olacak tahmin edemiyorum. Matematik sınavımız var!?!. O zaman ben biraz daha ders çalışayım :)
Sevgiler!