10 Aralık 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişi :)

Merhaba!
Ben dayanamayıp kitap siparişi verdim haftasonu :) Dün elime ulaştılar... İlk kez babil.com'dan sipariş ettim kitaplarımı. 1 Ocak'a kadar kargo bedava ve kitaplarda ekstra indirim kampanyasından faydalanmak istedim. Çok memnun da kaldım. Babil.com'a çok teşekkürler...

 Kendime bir nevi yılbaşı hediyesi almış oldum. Çokta güzel yapmışım :) Bakalım neler aldım...




Sabahattin Ali'nin ilk okuduğum kitabı Kürk Mantolu Madonna idi.
Diğer eserlerini de çok merak ediyordum. Birkaç eserini daha almak istiyordum ama başka kitaplarda almak istediğimden sadece iki kitabını alabildim şimdilik...
Nasıl kitaplar; Sırça Köşk ve Değirmen çok meraklandım ben :) Ne zaman fırsat bulup okuyacağım acaba?

İki hafta önce Harper Lee'yi konuk etmiştim blogumda. Bülbülü Öldürmek kitabı çok ilgimi çekmişti; konusu ve kapağıyla...
Sonunda benimde oldu Bülbülü Öldürmek kitabım :)
Onu da kitaplığımdaki okunmaya bekleyenler köşesine kaldırdım...
Yakında okunacak.




Dönüşüm; Franz Kafka'dan okuyacağım ilk eser olacak. Çoğu kişinin beğendiği ve tavsiye ettikleri arasında. Zaten incecik, hemen okuyup bitirilebilecek bir kitap. Konusu da çok ilginç geldi bana. 'Bir adamın böceğe dönüşmesi' cümlesi bile kitabı merak ettiriyor...


Satranç'ta Stefan Zweig'den okuyacağım ilk kitap olacak. Kitabın baskısını çok beğendim. Konusunu da öyle... Satranç'ta incecik bir kitap, hemen okunabilecek türde.








Kitapların yanında, birde küçük bir hediyesi olmuş babil.com ekibinin. Güzel bir defter eklemişler yanına... Çok mutlu oldum :)
Kitap siparişi vermek istiyorsanız eğer, babil.com önerebileceğim bir site. Kendinize iyi bakın :)

Sevgiler!