1 Aralık 2014 Pazartesi

▪ Çekiliş 3

Merhaba! Bugün itibariyle 2014'ün son ayına girdik. Artık kış geliyor, gelsin de :) Ben bu son aya güzel bir çekilişle başlayalım istedim :) Bakalım 2014'ün bu son ayında en şanslı kişi kim olacak!?


Düz Yazı Yayınevi sponsorluğunda 4 ayrı kitap için, 4 ayrı çekiliş gerçekleştirecektik. Şimdiki çekiliş kitabımız ise Yusuf Gürer'den Sahipsiz İskele adlı kitap.
- Sahipsiz İskele kitabını, çekilişle 1 kişiye hediye edeceğiz.
Böyle bir sponsorluk sağladığı için Düz Yazı Yayınevi'ne çok teşekkürler...

Çekiliş şartları yine çok basit. Öyleyse çekilişe katılmak için;
♥ Blogumu herkese açık bir şekilde TAKİP ediyor olmanız,
♥ Bu postun altına KATILDIM diye belirterek, bir de E-MAİL adresinizi yazmanız yeterli olacaktır.

*Arkadaşlar lütfen şartları eksiksiz şekilde yerine getirelim. Diğer çekilişlerde blogu takibe almayıp, çekilişe katılamayan arkadaşlarımız oldu. Ben yine eksik bir durum olduğunda size bildiriyorum. Küçük bir hatayla çekilişe katılamıyor olmanızı istemem. Dikkatli olalım :)

Sizden yine şöyle bir isteğim olacak; herhangi bir sosyal mecrada çekiliş hakkında küçük bir paylaşım yapmanızı rica ediyorum. (Facebook, Twitter, İnstagram, Google+ vb.) Bu ricamı da dikkate aldığınız için şimdiden teşekkür ederim.

Düz Yazı Yayınevine bir kez daha teşekkürlerimi iletirken, hepinize bol, bol, bol şanslar diliyorum :)
Çekiliş 01 Aralık Pazartesi günü başlamış olup, 14 Aralık Pazar günü sona erecek. Çekiliş sonuçları 15 Aralık Pazartesi günü açıklanacaktır.

Sevgiler!