23 Kasım 2014 Pazar

Kütüphane Ziyareti | 2


Günlerdir kütüphane yolu gözlüyorum... Sınav-stres bitmek bilmiyor. Ancak kütüphaneye kendimi attığımda unutuveriyorum her şeyi. Saatlerce raflarda kitap aramak terapi gibi geliyor :) Birçok kitap var kütüphanede 'beni al, beni al' diye çağıran ama ancak üç kitap alabilme hakkımız var. Zaten ne kadar çok alsam da hepsini on beş gün gibi kısa bir sürede okuyamayacağım kesin. Malum okul çok bunaltıyor bu aralar. (Yaz tatilini geri istiyorum ^_^)

Neler aldığıma gelecek olursak, Güz Okuma Şenliği kapsamında yeni bir yazarla tanışmıştım... Ahmet Ümit'in ilk kez bir kitabını okuyup hayran kalmıştım. Hiç tereddütsüz aldım ''Kar Kokusu'' adlı kitabını da. Yine çok beğenecekmişim gibi bir his var içimde. Bakalım...

Bir diğer kitapta, Reşat Nuri Güntekin'in ''Damga'' adlı kitabı. Güz Okuma Şenliği listemde bir kategoride yer alıyor. İlk kez Reşat Nuri Güntekin'den bir kitap okuyacağım. Aslında gönlüm ''Çalıkuşu'' kitabını alıp okumaktan yanaydı ama bitirememekten korktum. Daha bir boş vaktim olduğunda alıp okuyacağım onu ama.


Bir de günlük tutmaya başladım ben :) Kız kuleli olan defter, günlüğüm. İlk kez bu kadar düzenli günlük tutuyorum. Aranızda günlük tutmuş ya da tutuyor olan var mı? Defter kapağı çok hoşuma gitti bu arada, sizinle de paylaşmak istedim...
Defterin yanındaki baykuşu da gördünüz sanıyorum. O da benim ayraç koleksiyonumun gözü açık yeni misafiri :) Mıknatıslı ayracım olsun istiyordum uzun zamandır. Sonunda oldu. Geceleri kitaplarıma göz kulak olsun diye aldım onu en çokta.

Ziyaret bitti. Şimdi soru bankası kitaplarıma, testlerime geri dönüyorum ben.
Sevgiler!