5 Kasım 2014 Çarşamba

▪ Çekiliş 2 (Sonuçları)

Dün itibariyle ikinci çekilişimi de gerçekleştirdim. Vakit kaybetmeden sonuçları açıklamak istiyorum :)
Düz Yazı Yayınevi sponsorluğunda, çekilişle 1 kişiye Elif Güçlüten'in Günebakan kitabını hediye edeceğiz. Bakalım bu kez şanslı isim kim olmuş.


Çekilişe toplamda 24 kişi katıldı. Fakat katılımcılar arasında yine gerekenleri yapmayanlar oldu. Bu nedenle çekilişi 22 kişi arasında gerçekleştirdim.





Bu kez kardeşim değil de, kendim belirlemek istedim kazananı :)
Bakalım hangi şanslı kişi...







Ve çekiliş kazananımız;
- Damla DURMUŞ oldu.
Kendisini tebrik ediyorum. Kısa sürede iletişim bilgilerini benimle paylaşırsa sevinirim.


Kazanamayan arkadaşlar da üzülmesin. Çok yakında yeni bir çekiliş başlatacağım.
Kendinize çok iyi bakın.

Sevgiler!