15 Ekim 2014 Çarşamba

Mim5: Favori Kitap ve Karakterler

Beni mimlemiş olan Kozmokitap'a çok teşekkürler :) Kısa ve kolay bir mim olacak gibi... Sadece altı soru var. İşte benim cevaplarım;


1-İlk Hayranlığım: 
İlk hayranlık duyduğum kitap Gümüş Patenler idi. Çok keyif almıştım okurken...

2-Favori Serim: 
Seri halinde okuduğum kitap yok sanırım. Açlık Oyunları serisinin ilk kitabını okumuş, çok beğenmiştim. Eğer serinin diğer kitaplarını da okusaydım, büyük ihtimal Açlık Oyunları favori serim olurdu...

3-Favori Kitabım: 
Okuduklarım arasında aklıma ilk gelen kitap o oldu. Favori kitabım kesinlikle Senden Önce Ben ... 

4-Favori Erkek Karakterim: 
Aslında buna tam karar veremedim... Yine de Senden Önce Ben kitabından  Will Traynor demek istiyorum.

5-Favori Kadın Karakterim: 
Açlık Oyunlarından, Katniss Everdeen.

6-Favori Okuma Saatim: 
Uykumun olmadığı her an okuyabilirim. :) Önemli olan uykumun olmaması. 
''genelde hep uykuluyumdur da :)''

Güzel bir mim oldu. Bende Patlayan Balonlar'ı mimliyorum. Umarım o da keyifle cevaplar...
Sevgiler!