8 Ekim 2014 Çarşamba

Mim4: Mimlenmişim :)

Sevgili Kitap Notları mimlemiş bu kez beni. Diyordum, ne zamandır mimlenmiyorum diye... Kitap Notları sesimi duymuş olmalı :)


Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Hayatım okulla ev arasındaki o ince çizgi de, zikzak çizip duruyor :) Okul açılalı neredeyse bir ay olacak ve ben tam olarak alışmış sayılmam. Uyku düzenim altüst. Doğru düzgün oturup kitap bile okuyamıyorum. Bu da haliyle beni üzüyor ne yazık ki. Bir an önce ayak uydurmam gerek :)

Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Tabii ki hayatım, herkes gibi benim için de oldukça önemli. Ama önemli olan yaşamım boyunca, çevremdeki insanlar adına yapacağım güzel ve iyi şeyler. Kazanacağım dostluklar ve arkadaşlıklar... Yani hayatımdaki her adımım oldukça önem arz ediyor.

Kendini bir kenara çekip, düşündüğün oldu mu?
Her zaman. Sessizliği bulduğum  her an düşürüm. Yaptıklarımı, yaşadıklarımı... Kendimi sorgular, doğru kararlar almaya çalışırım hep. 

Nefret duyduğun bir alışkanlığın var mı?
Alışkanlık değil de, utangaç ve sıkılgan biri olmam benim için hep dezavantaj olmuştur. Yeni bir ortama girdiğimde hemen alışamam. Sessiz kalırım çoğu zaman. Kendimi heyecanıma yenik düşerek yanlış anlattığım, kendimi ifade edemediğim zamanlarda olmuştur. Bu da sevmediğim bir tarafım...

Bu hafta içinde neler yaşadın?
Bu hafta bayramla geçti :) Uzun süredir göremediğim akrabalarımı gördüm, sevindim, mutlu oldum. Her şey güzeldi iyiydi de, okuldan kocaman bir tatil bizi bekliyor dinleneceğiz diye ayrılmıştık ama ben daha çok yoruldum :/

Hayat
Ne desem bilemedim. Bir mutlusun bir üzgün. Bir barışıksın bir küskün. Ne zaman ne olacağını kestiremiyor insan. Her şeyi bırakalım, mutlu olalım...

Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Bilemedim bak şimdi. Yok sanırım, bir değişikliğe uğramadım :D

Hayattan beklentilerin neler?
Sağlık, sıhhat, mutluluk... Bir de kendi ayaklarım üzerinde durabileyim, daha ne isterim...


Ben çok zorlandım bu mim sorularını yanıtlarken... Mimleneceklere şimdiden kolaylıklar dilerim :)
O zaman mimlediklerimi şöyle açıklayayım:


Sevgiler!