3 Ekim 2014 Cuma

İyi Bayramlar!

Kurban Bayramı'nız kutlu olsun efendim :) Sağlıklı, mutlu bayramlar geçirmenizi diliyorum. Ben biraz hastalıklı geçireceğim ama olsun. Malum şu sıralar bir grip salgınıdır gidiyor, bende dahil oldum bu gruba. İnşallah hemen iyileşirim de, yeni haftaya sağlıcakla başlarım.


Sizlerin keyifleri nasıl peki? Bayram planları neler? Aile ziyaretleri, el öpmeleri bayramın en önemli vazifeleri. Ben yine en çok tatlı, baklava, şeker, çikolata yiyeceğimize seviniyorum :) Tabii kurban etini de unutmamak lazım...

Şu 4 gün mutsuzluğu bırakıp biraz olsun mutlu olmaya bakalım. Bayram boyunca yüzümüz hep gülsün, gülsün ki etrafımıza da mutluluk saçalım. :) Her şey gönlünüzce ve gönlümüzce olur inşallah...

Alıntıdır.

Bu caps'e çok güldüm :D Sizde de bir tebessüm yaratmıştır inşallah. Dediğim gibi; yüzünüz hep gülsün. :)
Kurban Bayramı'nız kutlu olsun. İyi Bayramlar....

Sevgiler!