24 Ekim 2014 Cuma

▪ Çekiliş 2

Herkese Merhaba!
İlk çekilişin ardından, ikinci çekilişi başlatma vakti geldi. Ben ilk çekilişimde çok heyecanlıydım, şimdi yine aynı duyguları taşıyorum... Bakalım bu kez hangi şanslı kişi kazanacak bu güzel kitabı.


İlk çekilişte de bahsetmiştim; Düz Yazı Yayınevi sponsorluğunda 4 ayrı kitap için, 4 ayrı çekiliş gerçekleştirecektik. Şimdiki çekiliş kitabımız Elif Güçlüten'in Günebakan adlı eseri için. Günebakan kitabını, 1 şanslı kişiye hediye edeceğiz. Şunu da söylemeden geçmek istemiyorum; Günebakan kitabının gelirinin bir kısmı, Düz Yazı Yayınevi tarafından Memeder'e (Meme Sağlığı Derneği) bağışlanmaktadır.

Çekiliş şartları yine çok basit. Öyleyse çekilişe katılmak için;
♥ Blogumu herkese açık bir şekilde TAKİP ediyor olmanız,
♥ Bu postun altına KATILDIM diye belirterek, bir de E-MAİL adresinizi yazmanız yeterli olacaktır.

Sizden tek bir isteğim daha var. Herhangi bir sosyal mecrada çekiliş hakkında kısa bir paylaşım yapmanız... (Facebook, Twitter, İnstagram, Google+ vb.) Ne kadar çok kişiye ulaşabilirsek, o kadar iyi. Bu isteğime önem verdiğiniz için, ben şimdiden çok teşekkür ediyorum.

Düz Yazı Yayınevi'ne de böyle bir sponsorluk sağladığı için çok teşekkürler. Çekiliş 24 Ekim Cuma Günü başlamış olup, 4 Kasım Salı Günü sonlanacaktır.
Hepinize bol şans :)

Sevgiler!