10 Ekim 2014 Cuma

▪ Çekiliş 1 (Sonuçları)

Merhaba. 
Blogumda ilk kez çekiliş gerçekleştirdim ve sıra şimdi sonuçları açıklamaya geldi. Aslında bu postu dün yayınlamam gerekirdi fakat çok üzücü bir olay yaşadık. Yaşadık diyorum çünkü okulda, bir yan sınıfımda olan ve aynı yaşta olduğumuz arkadaşımızı, trafik kazası sonucu kaybettik. Bunu söyleyerek sizi de üzmek istemezdim ama ben hala bu durumu idrak edebilmiş değilim... İnşallah mekanı cennet olur, günahları affolur. 






Çekilişe toplam da 17 kişi katıldı. Fakat bir katılımcımız blogu takibe almamış olmasından dolayı, çekilişi 16 kişi arasında gerçekleştirmek durumunda kaldım. Bir daha ki çekilişler de, dikkatli olmaya çalışalım. Küçük bir hata çekilişe katılmanıza engel olmasın...












Çekilişi gerçekleştirirken küçük kardeşimden yardım aldım. Daha 6 yaşına yeni girdi. Kendisi ne olduğunu, ne yaptığını pek anlayamadı ama...  




Ve kazananımız;
- Gülşah SIRTBAŞ oldu.
Kendisini tebrik ediyorum. 
Attığım mesajı en kısa sürede cevaplayıp, bilgilerini paylaşırsa sevinirim...




Kazanamayanlar da üzülmesin. Yakın zamanda bir çekilişimiz daha olacak inşallah.
Şimdilik kedinize iyi bakın.

Sevgiler!