10 Eylül 2014 Çarşamba

Kütüphane Ziyareti | 1


Kaç gündür aklımdaydı kütüphane ziyareti yapmak. Sonunda bugün kütüphane ziyaretini gerçekleştirdim.
''Al beni, beni de al'' diyen o kadar çok kitap vardı ki rafların arasında... Bugünün şanslıları işte yukarıdakiler. :)

Kitaplardan biraz bahsedeyim o zaman...


Birinci olarak Hüsnü Arkan-Ölü Kelebeklerin Dansı...
Hüsnü Arkan'ı ve kitaplarını birkaç kez araştırmıştım. Hep aklımdaydı onun kitaplarını okumak. Kısmet bugüneymiş ki kitabını buldum bugün :) Ölü Kelebeklerin Dansı, kitap ismi ilginç geldi ve kapak tasarımını da oldukça hoş buldum.
Okumamam için hiçbir engel yoktu doğrusu. Daha önce kitap yorumlarını okumuştum ve tavsiye edilen bir kitaptı. Bende aldım geldimmm :)
En kısa zaman okuyup bende yorumlayacağım bu kitabı...




İkinci olarak J.D.Salinger-Dokuz Öykü...
J.D.Salinger'i ilk olarak Çavdar Tarlasında Çocuklar kitabıyla görüp merak ettim. Çok sevilen bir kitap Çavdar Tarlasında Çocuklar... İlk olarak Çavdar Tarlasında Çocuklar kitabını okumak istemiş fakat Dokuz Öykü kitabına rastladım kütüphanede. Bende Salinger'i tanımak için bir fırsat bilip bu kitabı da aldım :)
Umarım severim...





Bugünkü maceramda böyleydi işte :)
''Kitapla gelen mutluluk'' deyip, bu mutluluğumu sizinle de paylaşmak istedim. Hadi hepiniz alın birer tane :)
Eğer okuduğunuz varsa bu iki kitap arasında, yorumunuzu bekliyorum...
Şimdilik hoşça kalın.
Sevgiler!