1 Eylül 2014 Pazartesi

Her Şeyin ''YENİ''si


Yeni bir gün, yen, bir hafta, yeni bir mevsim vee yepyeni bir ay. Bugün tam anlamıyla bir yenilik günü... Dün itibariyle Ağustos ayınında üzerini bir çizikle çizdik. Çok güzel şeyler yaşadım geçtiğimiz ay içerisinde. Peki bu ay neler olacak dersiniz?


Bu ay çok güzel şeyler olacak öyle hissediyorum. Çünkü yeni blog turlarımız olacak (çok sevinçliyim), sizleri mutlu edecek haberim olacak (ki inşallah), okullar açılacak (buna pek sevinemiyorum), belki yeni dostluklar kuracağım (sen bu yazıyı okuyan kişi; hala tanışmadıysak lütfen tanışalım), yeni kitaplar alacak ve okuyacağım (düşüncesi bile çok hoş), ve işte daha nice nice yeni şeyler...


Bu arada size vosvoslara çok büyük bir merakım olduğunu söylemiş miydim :) Bu paylaşımımı vosvoslarla süslemek istedim. Hem yeni bir mevsime adımımızı atmış bulunduk. Artık yaz bitiyor, gelsinnn sonbahar ♥


Huzur dolu, çok mutlu bir gün, hafta, ay, mevsim olsun... Sizi kocaman bir gülümsemeyle selamlıyorum :)
Hepinize kocamannnn Günaydııınn! ♥♥♥