23 Eylül 2014 Salı

Hediyelerim#1: (Yitik Ülke Yayınları)

Merhaba!

Dün; kitaplığımı da beni de neşeye boğan kitaplarım geldi. :) Çok çok mutlu oldum. Paylaşmak için ancak fırsat bulabildim...

Yitik Ülke Yayınlarının kurucusu Kadir Aydemir'in bana göndermiş olduğu 8 kitabı sizlerle de paylaşmak istedim. Eveet! Tam 8 kitap. Kendisine buradan çook teşekkürlerimi iletmek isterim. İyi varsın Yitik Ülke Yayın!



Şimdi hangi kitapların geldiğine bir bakalım :)


  • Yürek Kuyusu-Gülten Doğruyol İncesu
  • Yay ve İpek-Şükrü Sever
  • S.ktir Git İsakovski-İgor İsakovski
  • Çınarın Gururu Gölgesidir-Hakan Cem
  • Bana Bir Yalan Söyle-Metin Zakoğlu
  • Göçebe Yazıtları-Ozan Çağım Şiyve
  • Rosa ile Ejder-Orhan Çetinbilek
  • Sevgisiz-Sertap Yar
İçlerinde ilgimi en çok çeken kitap, Sevgisiz oldu. Yürek Kuyusu kitabının kapağı da gözüme bir hoş göründü. Bakalım kitapları okuduğumda bende nasıl bir izlenim uyandıracaklar...


Bu kitapları göndererek mutluluğuma mutluluk katan Kadir Aydemir'e tekrar,sonsuz teşekkürler...
Bir daha ki postta görüşünceye dek hoşça kalın. :)

Sevgiler!