27 Ağustos 2014 Çarşamba

Mim2: Bir MİM Dahaa!

Aslına bakarsanız kimse mimlemedi beni :D
Dr.Blue'yu ziyarete gidip bir yorum yapayım dedim, mimide kaptım geldim. :)
Seviliyorsun Dr.Blue
Hemen başlıyorum mim'e.

Hangisini seçerdiniz?
Aşağıdaki 10 soru da verilenlerden birini seçiyor, sonra kısa bir açıklama yapıyorsunuz. Bu kadar basit ve zevklii :)

1) Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
- Tek kitaplar... Çünkü; bir seriye bağlı kalmak değilde, birçok farklı kitap okumak daha cazip geliyor. Farklı hikayeler okumaktan, farklı karakterleri tanımaktan daha çok zevk alıyorum şahsımca.





2) Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
- Aslında her ikisi de. Ama okuduğum kitapların yazarlarına bakarsak, daha çok erkek yazarlar. Neden bilemiyorum :) Sanırım erkek yazarlar daha farklı bir üsluba sahip... Yani erkek yazarlar.



3) Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?
- İnternet üzerinden alışveriş yapmak daha hesaplı oluyor aslında. Ben internet üzerinden kitap almak diyorum. Fakat kitapçıda o kitapları önce gözüne kestirmek, eline alıp incelemek, kokusunu içine çekmek daha bir ayrı oluyor. :)


4) Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
- Kitapların diziye ya da filme çekilmesini hiç sevmiyorum. Kitabın büyüsü, ancak kitapta hissedilir. Kitapları harcamaya hiç gerek yok! Diziler zaten bir kitabı çok farklı alemlere daldırıp götürüyor. En azından filmde aynı sahneleri görebiliyorsun. Ben film olan kitaplar diyorum :)



5) Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Buna net cevap, hafta da 5 kitap okumak. Günde 5 sayfacık mı? Çok az :) Günde en az 100 sayfa okumak gerekliii....



6) Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yazar olmak?
- Tabii ki profesyonel bir yazar olmak. :) Hayallerimden biri de bu...



7) En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa hergün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
- Yeni kitaplar okumak... Eğer çok sevdiğim bir kitapsa hatta başucu kitabımsa ancak öyle okurum bir kitabı tekrardan. :) Zaten bir kitabı okuyunca kapağına baktın mı, ne okuduysan aklına geliveriyor ki.



8) Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
- Bu soruyu çok sevdim :) Kitap satıcısı olmak isterdim. Her gün farklı insanlarla kitap sohbetleri etmek, onlara kitaplar önermek çok güzel olsa gerek... Haydi ben kaçar, bir dükkan kiralayıp kitapçı açıyorum :) Adresi ben haber ederim size...



9) Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı? (Çeviri bozukluğundan dolayı hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin: Only read your favorite genre, or every genre except your favorite?
- Normalde macera, poliseye okusam da her türden okuyorum. Farklı deneyimler her zaman güzel :)



10) Sadece fiziksel kitap kopyalarını mı okumak yoksa sadece e-kitap okumak mı?
- Birkaç kez e-kitap okumayı denedim fakat başarılı olamadım, sevmedim ben o işi :) Her zaman kitapları hissetmek, dokunmak, koklamak daha güzel...


Bende;

- Hazioz'la Yaşama Dair
- Kozmo Kitap
- Kitaptan Kaleler'i

mimliyorum.
Ben bu mimi yaparken çok zevk aldım, umarım sizde seversiniz :))

Sevgiler!♥