9 Ağustos 2014 Cumartesi

Mim1: Bende Mimlendim!


Sevgili Zeynep, mimlemiş beni :) Teşekkürlerimi iletmek isterim önce.
İlk kez mimleniyorum bu arada. Çok ilginç bir mim olacak gibi...
Hadi başlayalım.

Senaryo 1: Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız oradan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

Sabah Uykum; Ahmet Batman'ın okuduğum bu kitabı bir aralar çok satanlar listesinden hiç düşmedi. Ben okudum fakat çok sıkıcıydı. Kitap herhangi bir olayı anlatmıyordu. Sadece aşk sözleri içeren bir kitaptı. Ben bu kitabı hiç sevemedim.

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?


Maalesef soruya benim bir cevabım yok :) Çok fazla seri kitap okumadım. Okuduklarımınsa devam kitabını okuma fırsatım olmadı.

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan, dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Kırmızı ve Siyah; Bu kitabı okumaya başladım fakat devamını bile getiremedim. Belki ilk elli sayfasını okumuşumdur ya da okumamışımdır, o derece. Neyin ne olduğunu bir türlü anlayamadım bu kitapta, çok sıkıcıydı. 

Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Yüreğim Seni Çok Sevdi; Canan Tan'ın kitaplarını aslında çok severim. Fakat her kitaptı aynı şeyleri neredeyse sadece isim değişikliği yaparak anlatıp durmuş. Bence gereksiz bir kitap. Belki Canan Tan'ın kitaplarını okuma sıram farklı olsaydı bu değil ama illa ki başka birini buraya yazardım sanıyorum. Okumaya başladıktan sonra hep aynı şeyler anlatıldığından ben devamını getirememiştim. Bu kitabı yakabiliriz :)

Beni mimleyen arkadaşım Zeynep'e çok teşekkürler! Dediğim gibi ilk kez mimlendim.
Ben de bu mimin devamı olarak Geveze Kitap Kurdu ve Guguklu Saatten Ninniler  bloglarını mimliyorum.
Sevgiler!