28 Temmuz 2014 Pazartesi

Evde Curcuna!

Bayramın 1. gününden hepinizi sevgiyle selamlıyorum. :D
Şimdi evin durumunu naklen canlı olarak size anlatmaya çalışacağım ;)
Görüldüğü üzere; annem yarın gelecek olan misafirler için şimdiden telaşlanmaya başladı. Kapının zili durmak bilmeyip, evin için tıklım tıklım çocuk dolu. Kaseler de artık şeker kalmadı. E bazılarına da bayram harçlığı düşmedi ne yazık ki :D
Bu arada ben de yine ev temizliğiyle uğraşıyorum. Kardeşim, babamdan bayram hediyesi gelen, yeni telefonunun içine düşmek üzere neredeyse.
Küçük kardeşim; el öpeyim de harçlık kazanayım diye bakıyor. Benim elimi de öptü ama maalesef bu bayram bana bulaşmasın malum kitap alacağım :D


İşte bizim evde bayram manzaraları bunlar. Bazı noktaları biraz abartılmış olabilir :D
Fotoğrafta gördüğünüz şeker paketini daha önceden ben size saklamıştım. Hadi alın birer tane.
Sizin bayram nasıl gidiyor. Biraz bizimle de paylaşın...
Hepiniz mutlu, sevdiklerinizle beraber, dolu dolu, biraz da komik, en çokta eğlenceli bir bayram geçirin :)
Hepinizi çok çok öpüyorum. Ancak buradan bayramlaşabiliyoruz. Kucak dolusu sevgiler!
Yarın ben yine buralarda olacağım.
Siz de burada olun :D

- KitaptanBayan