11 Haziran 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişi :)

Okul Cuma günü kapanıyor.
E yaz tatili için bir sürü kitap gerekli.
Kitaplarımızı şimdiden hazırlamak lazım. Bende öyle yaptım. :)
Neler aldım??

Öncelikle, alışverişimi bir internet sitesinden yaptım. Çok kısa sürede de geldiler... 
Çok avantajlı bir set gözüme çarptı ve almam gerektiğini hissettim. Peki hangi set diyecek olursanız; kitaplar hem kokulu, hem de imzalı...
Ender Haluk Derince'nin kokulu kitapları :) Menekşe Kokulu ve Papatya Kokulu Hikayeler.


Kitapları ben çok sevdim. Hele o ayraçlarına bayıldım, bayıldım...
Diğer bir kitabım ise Tuna Bahar'ın Petunya'sı.
Kitabın kapağı çok hoşuma gitmişti ve okuyanların yorumlarını inceledim, güzel bir kitap izlenimi bıraktı bende. Fiyatı da uygundu :)



He yanındaki kitaba gelecek olursak... Aslında onu ben almadım ama alışveriş yaptığım sitede kitap alımına karşılık kitap gönderiliyormuş. İki seçeneğim vardı bende hakkımı bu kitaptan yana kullandım. Umuyorum Köpek Düşleri de güzel bir kitap.

Umarım yaz tatilini de dolu dolu geçirebilirim. Bol kitaplı bir tatil olsun hepimiz için.
Kendinize iyi bakın! :)
Okuduktan sonra kitapların yorumları da burada olacak. Takipte kalın.