24 Haziran 2014 Salı

Günaydın!

Günaydın.

Haziran Ayının  neredeyse sonlarına geldik. Cumartesi günü de mübarek Ramazan Ayı içerisine gireceğiz. Ben Ramazan'ın gelmesine çok ama çok seviniyorum. :)

Tamam biraz açlık çekiyoruz ama iftar için yapılan o nefis yemekleri hiçbir şeye değişmem. Hele bir de Ramazan pidesi, beni benden alıyor. Şimdiden kokusu burnuma gelmeye başladı bile. :)

    20 Haziran Cuma günü benim
için yollara düşmüş olan sevgili kargom; dün itibariyle elime ulaştı. İçinde yine bir kitap olmasına rağmen bu kez farklı. Kimya Hocamın büyük istekleri üzerine resimde de gördüğünüz YGS-LYS kitabını arayıp arayıp, bir türlü bulamadığımdan; D&R' deki ''10 TL üzeri kitap alışverişlerinde KARGO BEDAVA'' avantajından faydalanıp aldım. İyide yapmışım. He bir de bu kitabı Ramazan sonuna kadar bitirmem gerekecek... Eğer sadece kitap okumak değilde, ders çalışmaya da zaman ayırırsam muhtemelen biter. Bakalım bitirebilecek miyim...

     Bu arada okumaya başladığım yeni kitabımda oracıkta; resmin üstünde kalmış. Markus Zusak- Köpek Düşleri... Küçücük bir bilgide vereyim isterseniz. Arka Kapaktan;

''Markus Zusak, Köpek Düşleri'nde hiç istemediği bir hayata gözlerini açan bir çocuğun çırpınışlarına odaklanıyor. Arızalı çocukların acımasız dünyasına adım atan yazar, erkeklik hallerinin sert ve bilinmeyen kuralları üzerinde durarak, dibe vurmaktan çekinmeyenlerin korkusuz hikâyelerini mizah yüklü bir dille ele alıyor.''

''Adım Cameron Wolfe.
Şehirde yaşıyorum.
Okula gidiyorum.
Kızlarla aram hiç iyi değil.
Biraz akıllıyım.
Pek fazla sağduyum yok.''

"Gençlik, hırs, başarı ve saygınlık duygusu… Gençleri biraz olsun anlamak için bu kitabı mutlaka okuyun."
Booklist

Ben okuyorum şu an ve beğendim. En kısa zamanda bitirip, yorumlayıp sizlere sunacağım. Umarım güzel bir gün olur bugün ve bende bir an önce Kimya kitabıma başlayabilirim :)
Kendinize iyi bakın.
Sevgi daima sizinle olsun.